سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/10:: 9:11 عصر


 

هواپیمای بدون سرنشین آمریکا هواپیما

 

 

خبرگزاری رویترز خبر داد؛ایران هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را پس می فرستد !!-ایران: «ما هواپیما را برگرداندیم تا به اوبامابفهمانیم اگر کسی از ما درخواستی کند ما آن را بدون پاسخ نمی گذاریم.»

 


به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، خبرگزاری رویترز30 ژانویه(10 بهمن) نوشت: «ایران هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که در ماه دسامبر تسخیر کرده بود به آمریکا پس خواهد داد.»

شایان ذکر است که ایران یک مدل کوچک از این هواپیما را که یک شرکت اسباب بازی سازی ایرانی آن را طراحی و ساخته است به آمریکا پس خواهد داد.

سید سعید حسن پور، مسئول فرهنگی کمپانی: «ما این کار را فقط برای خود اوباما انجام داده ایم، تا به اوباما بفهمانیم اگر کسی از ما درخواستی کند ما آن را بدون پاسخ نمی گذاریم و ما الآن یک هواپیمای مدل اسباب بازی صورتی رنگ را که همان رنگ دلخواه اوباماست در اول فوریه به سفارت آمریکا می فرستیم.».../جام نیوز


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/10:: 8:33 عصر

 

ماجرای جالب و پند آموز شن

 

ملانصرالدین هر روز در بازار گدایی می کرد و مردم با نیرنگی، حماقت او را دست می انداختند. دو سکه به او نشان می دادند که یکی شان طلا بود و یکی از نقره، اما ملانصرالدین همیشه سکه نقره را انتخاب می کرد. این داستان در تمام منطقه پخش شد. هر روز گروهی زن و مرد می آمدند و دو سکه به او نشان می دادند و ملانصرالدین همیشه سکه نقره را انتخاب می کرد.

 

تا اینکه مرد مهربانی از راه رسید و از اینکه ملانصرالدین را آنطور دست می انداختند، ناراحت شد. در گوشه میدان به سراغش رفت و گفت: هر وقت دو سکه به تو نشان دادند، سکه طلا را بردار. اینطوری هم پول بیشتری گیرت می آید و هم دیگر دستت نمی اندازند. ملانصرالدین پاسخ داد: ظاهرا حق با شماست، اما اگر سکه طلا را بردارم، دیگر مردم به من پول نمی دهند تا ثابت کنند که من احمق تر از آن هایم. شما نمی دانید تا حالا با این کلک چقدر پول گیر آورده ام. اگر کاری که می کنی، هوشمندانه باشد، هیچ اشکالی ندارد که تو را احمق بدانند!


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/9:: 7:40 عصر

 

هشت مکانی که نمی توانید به آنجا بروید

مژگوریه : Mezhgorye
SiteRooz.com
مژگوریه شهری در روسیه است که احتمال می رود کسانی در بالاترین تدابیر امنیتی مشغول به کارهای بسیار محرمانه باشند. شهر در سال 1979 تاسیس شد. کوهی ایستاده در 1640 متری است و مرتفع ترین کوه در اورال جنوبی می باشد. ایالات متحده بر این باور هست که از این محل به عنوان تأسیسات هسته ای استفاده می شود. پرسش های مکرر ایالات متحده باعث شد تا روسیه در این باره پاسخهایی دهد. آنها گفته اند که این محل، سایت استخراج از معادن، مخزن برای گنجینه های روسیه، منطقه ذخیره سازی مواد غذایی و سوخت رسان برای رهبران در صورت بروز جنگ هسته ای می باشد.

 


مترو 2 مسکو : Moscow Metro-2
SiteRooz.com
مترو 2 در مسکو روسیه سیستم زیرزمینی مخفیست که ظاهرا در زمان استالین ساخته شده و رمز د - 6 توسط کا گ ب به آن داده شده بود. روزنامه نگاران روسی گزارش داده اند که وجود مترو - 2 توسط سرویس امنیت فدرال روسیه و یا دولت مسکو نه تأیید و نه تکذیب شده است. مترو برای اتصال کرملین به سرویس امنیت فدرال روسیه ساخته شده است.

 


باشگاه آقایان وایت : White’s Gentlemen’s Club
SiteRooz.com
باشگاه آقایان وایت منحصر به فرد انگلیسیهاست. این برنامه در سال 1693 توسط ایتالیایی به نام فرانچسکو بیانکو ( فرانسیس سفید ) برای فروش شکلات داغ تازه کشف شد، اما در نهایت تبدیل به یک نمونه باشگاه آقایان ( اما بسیار خصوصی ) شد. ممکنه بپرسید چرا این باشگاه در این لیست هست. اولا زنان به طور کامل از عضویت حذف شدند، پس تقریبا نصف جهان قادر به دیدن این مکان نیستند. دوما، مردانی که مایل به پیوستن به این باشگاه منحصر به فرد هستند، تنها زمانی می توانند عضو این مکان شوند که عضوی از درون آنها را دعوت کرده باشد، که خود آن عضو هم حمایت 2 عضو رده بالای دیگر را داشته باشد. مگر در مواردی که شما عضو خانواده سلطنتی هستید و یا بسیار قدرتمند در سیاست یا هنر.



منطقه 51 : Area 51
SiteRooz.com
این محلیست که بیشتر خوانندگان به احتمال زیاد انتظار دارند ببینند. منطقه 51 نام مستعار برای یک پایگاه نظامی است که در بخش جنوبی ایالت نوادا در غرب ایالات متحده واقع شده. هدف اولیه ساخت این پایگاه پشتیبانی از توسعه و آزمایش هواپیماها و سلاح های آزمایشی فوق سری می باشد. دولت ایالات متحده به سختی اذعان به وجود این منطقه کرده است. تئوری های توطئه بسیاری از جمله ارتباط با بشقاب پرنده ها درباره این مکان ذکر شده. در بالا آمده است که در صورت ورود به این منطقه از نیروی کشنده استفاده می شود.



اتاق 39 : Room 39
SiteRooz.com
اتاق 39 یا دفتر 39 یکی از سازمان های مرموز در کره شمالی است که به دنبال راه هایی برای به دست آوردن ارز در 1970 تشکیل شده است. اطلاعات خیلی کمی در مورد اتاق 39 وجود دارد، اما به طور گسترده ای بر این باورند که سازمان با استفاده از 10 تا 20 حساب بانکی در چین و سوئیس برای مقاصدی از جمله جعل و تقلب ، پول شویی و دیگر معاملات غیرقانونی فعالیت دارد. همچنین ادعا شده که اتاق 39 در قاچاق مواد مخدر و فروش سلاح های غیرقانونی نقش دارند. با این حال سازمان دارای 120 شرکت تجارت خارجی هست و تحت کنترل مستقیم کیم جونگ ایل.


هرم بزرگ ایزه : Ise Grand Shrine
SiteRooz.com
هرم بزرگ ایزه در ژاپن ( که در واقع مجموعه ای از بیش از 100 زیارتگاه تشکیل شده ) مقدس ترین هرم در ژاپن است. گفته می شود که در هرم اصلی مهمترین اشیای تاریخ ژاپن نگهداری می شود. هرم هر 20 سال تخریب و دوباره ساخته می شود. با ایده شینتو، مرگ و تولد دوباره ( بازسازی بعدی در 2013 انجام می گیرد ) تنها کسی که می تواند وارد اینجا شود، یا باید کشیش آن مکان باشد و یا باید از اعضای خانواده سلطنتی ژاپن باشد.



آژانس فدرال موقعیت اضطراری : Mount Weather Emergency Operations Center
SiteRooz.com
این محل که نه تنها به روی عموم بسته شده است، بلکه مردم آرزو می کنند هیچوقت به آن وارد نشوند. در اغلب فیلمهای "پایان دنیایی" همیشه میبینیم که منطقه بسیار سری و طبقه بندی شده برای مقامات دولت آمریکا و تعداد کمی دیگر وجود دارد که برای فرار از عذاب قریب الوقوع به داخل آن فرار می کنند. این مکان واقعی است. در 1950 به علت جنگ سرد ساخته شد اما همچنان تا به امروز به کار می رود. این منطقه آخرین امید است. به دلایل واضح عملیات آن به شدت طبقه بندی شده. توسط آژانس فدرال مدیریت موقعیت اضطراری اداره می شود.


نیروی هوایی سلطنتی منویث : RAF Menwith Hill
SiteRooz.com
نیروی هوایی سلطنتی هیل یک پایگاه نظامی انگلیسی هست که مربوط به پروژه فوق سری اشلون می شود. سایت حاوی ایستگاه زمینی ماهواره ای است و به عنوان بزرگترین ایستگاه نظارت الکترونیکی در جهان توصیف می شود.
مارشال مدرن

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/7:: 8:29 عصر

20 کشور اول در جهان از لحاظ داشتن مردمی جذاب

20 کشور اول در جهان از لحاظ داشتن مردمی جذاب

تحقیقات جدید نشان داد که آمریکایی‌ها جذاب‌ترین مردم در جهان هستند. در این تحقیق از بیش از 5 هزار بریتانیایی در مورد جذاب‌ترین مردم جهان نظر سنجی شد و در این نظر سنجی آمریکایی‌ها در ابتدای لیست قرار گرفتند.


به گزارش ایران ناز برزیلی‌ها و اسپانیایی‌ها هم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را در این لیست از آن خود کردند.استرالیایی‌ها و ایتالیایی‌ها نیز مکان‌های چهارم و پنجم را به دست آوردند. سوئدی‌ها رده ششم را به دست آوردند و جالب آن‌ است که خود انگلیسی‌ها رده هفتم را از آن خود کردند.هندوستان ، فرانسه و کانادا هم رده‌های 8 تا 10 را به خود اختصاص دادند.


یکی از سخنگویان سایت
OnePoll که این نظرسنجی را انجام داده است در این باره گفت :آمریکا به دلیل داشتن صنعت سینمایی بسیار قدرتمند و با وجود داشتن بازیگرانی مانند جنیفر انیستون و برد پیت چهره خوبی از خود در دنیا به نمایش گذاشته است. اما به نظر می‌رسد با داشتن جمعیتی در حدود 300 میلیون آن‌ها چندان هم شایسته کسب مقام اول در این لیست نبودند.


این در حالی است که انگلستان فقط توانسته است مقام هفتم جهان را از آن خود کند. البته اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، سوئد و برزیل قطعا قبل از انگلستان قرار خواهند گرفت.
لیست کامل 20 کشور اول جهان از لحاظ جذابیت به شرح زیر است

1. آمریکا
2. برزیل
3. اسپانیا
4. استرالیا
5. ایتالیا
6. سوئد
7. انگلستان
8. هند
9. فرانسه
10. کانادا
11. مکزیک
12. پرتغال
13. والز
14. روسیه
15. ژاپن
16. ایرلند
17. آرژنتین
18. هلند
19. اسکاتلند
20. آلمان

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/7:: 8:14 عصر

1- عمومی ترین نام در جهان محمد است.
2- اسم تمام قاره ها با همان حرفی که آغاز شده است پایان می یابد.
3- مقاوم ترین ماهیچه در بدن ، زبان است.
4- کلمه «ماشین تحریر» (TYPEWRITER) طولانی ترین کلمه ای است که می توان با استفاده از حروف تنها یک ردیف کیبورد ساخت.
5- چشمک زدن زنان ، تقریباً دوبرابر مردان است.
6- شما نمی توانید با حبس نفستان ، خودکشی کنید.
7- محال است که آرنج تان را بلیسید.
8- وقتی که عطسه میکنید مردم به شما «عافیت باش» می گویند ، چرا که وقتی عطسه می کنید قلب شما به اندازه یک میلیونیم ثانیه می ایستد.
9- خوک ها به لحاظ فیزیک بدنی ، قادر به دیدن آسمان نیستند.
10- وقتی که به شدت عطسه می کنید، ممکن است یک دنده شما بشکند و اگر عطسه خود را حبس کنید، ممکن است یک رگ خونی در سر و یا گردن شما پاره شود و بمیرید.
11- جلیقه ضد گلوله ، ضد آتش ، برف پاک کن های شیشه جلوی اتومبیل و چاپگرهای لیزری توسط زنان اختراع شدند.
12- تنها غذایی که فاسد نمی شود ، عسل است.
13- کروکودیل نمی تواند زبانش را به بیرون دراز کند.
14- حلزون می تواند سه سال بخوابد.
15- تمامی خرس های قطبی چپ دست هستند.
16- در سال 1987 خطوط هوایی «امریکن ایرلاینز» توانست با حذف یک دانه زیتون از هر سالاد سرو شده در پروازهای درجه یک خود، چهل هزار دلار صرفه جویی کند.
17- پروانه ها با پاهایشان می چشند.
18- فیل ها تنها جانورانی هستند که قادر به پریدن نیستند.
19- در 4000 سال قبل، هیچ حیوانی اهلی نبود.
20- بطور متوسط، مردم آنقدر از عنکبوتها می ترسند که نمی توانند آن ها را بکشند.
21- مورچه همیشه بر روی سمت راست بدن خود، سقوط می کند.
22- قلب انسان فشاری کافی ایجاد میکند تا به فاصله 30 فوتی (تقریباً 8 متر) خون را به خارج از بدن پمپاژ کند.
23- موشهای صحرایی چنان سریع تکثیر پیدا می کنند ، که در عرض هجده ماه دو موش صحرایی قادرند یک میلیون فرزند داشته باشند.
24- صندلی الکتریکی توسط یک دندانپزشک اختراع شد.
25- استفاده از هدفون در هر ساعت، باکتری های موجود در گوش شما را تا هفتصد برابر افزایش می دهد.

26- فندک قبل از کبریت اختراع شد.
27- نظیر اثرانگشت، اثر زبان هر شخص نیز متفاوت است.
28- یک انسان 8 ثانیه بعد از قطع گردن به هوش میماند. 29- عضله ای که به شما امکان چشمک زدن میدهد سریع ترین عضله بدن است شما به طور متوسط 15000 بار در روز چشمک میزنید.
30- قلب شما روزی 101000 بار می تپد.
31- ناخن های دست 4 برابر سریعتر از ناخن های پا رشد می کنند.
32- جویدن آدامس هنگام خوردن پیاز، مانع از اشک ریزی شما می شود!
33- هیچکس نمی داند چرا صدای اردک ها اکو نمی شود!
34- لئو ناردو داوینچی می توانسته با یک دستش بنویسد و با دست دیگرش نقاشی کند!
35- یک سوسک حمام می تواند 9 روز بدون سر زندگی کند تا اینکه از گرسنگی بمیرد.
36- وقتی شخصی در سریلانکا سرش را از طرفی به طرف دیگر تکان می دهد، یعنی «باشه».
37- یکی از شگفتی های ریاضی این است که وقتی عدد 111111111 را در خودش ضرب کنی، جواب خواهد شد؛ 12345678987654321
38- دکمه # (فون) که روی کیبرد می باشد، «اُکتُسرپ» خوانده می شود.
39- ناخن انگشت وسط زودتر از ناخن انگشت شصت، رشد می کند.
40- چشم های شترمرغ از مغزش بزرگتر است.
41- اگر به صورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فریاد بزنید، انرژی صوتی لازم برای گرم کردن یک فنجان قهوه را تولید کرده اید.
42- کشتی ملکه الیزابت دوم بابت هر گالون سوختی که می سوزاند فقط 1.5 متر حرکت می کند.
43- فقط یک نفر از یک میلیارد نفر بیش از 116 سال عمر می کند.
44- روز تولد شما حداقل با 9 میلیون نفر دیگر یکی است. 
45- ستاره دریایی مغز ندارد.
46- هیچ کلمه ای در زبان انگلیسی با کلمه month هم قافیه نمی شود.


کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4   5      >
درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
اشعار و گفتار
√❤کلبه عاشــــــــقان❤√
انتظار
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
پایگاه تحلیلی( فصل انتظار)
پرورش دینی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
PARSTIN ... MUSIC
موعود هادی
جاده های مه آلود
جوان ایرانی
قیدار شهر جد پیامبراسلام
پنجره ای رو به خاموشی
سکوت خیس
عصر پادشاهان
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Iranian Universities

لنگه کفش
وبلاگ شخصی مهندس محی الدین اله دادی
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
سیب خیال
►▌ استان قدس ▌ ◄
همه چیز آماده دانلود
****شهرستان بجنورد****
آرشیوی متنوع از مسائل روزمره
@@@نصرت@@@
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
معیار عدل
دیوانه
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
بوی سیب
@@@این نیزبگذرد@@@
یـــه گــــــرگـــــِ بــــــارون دیـــــــــــده
ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ
آزاد
سالار
مطالب جالب
ستاره سهیل
بازگشت نیما
دلداده
من.تو.خدا
شبستان
دل شکسته
برادران شهید هاشمی
شهیدشاعری
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
تنها هنر
گروه گرافیکی الهگان
صدای سکوت
جزتو
بانوی اسمانی
زشت است بی تو زندگی زیبای عالم
مهاجر

یه دختره تنها
♥*یهــــــــــ دنیـــــا دلـــــمــ گرفـــتـهـ*♥
مهاجر
مردود
شاره کم سنه
شاه تور
هر چی تو فکرته
به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ
اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مانه وسملقان
نرگس سبز
راه کمال
مائــده الهی
نوری چایی_بیجار
سایه های خیال
شاهکار
مهربانی
اصولی رایانه
کـهـکـشـــــان
همسایه خورشید
عرفان وادب
ایرانیان ایرانی
ررررررررررپ فاررررررررررسی
آتش دل
صبح انقلاب
رفیق بازی
★ستاره ی سرخ★
 از همه جا از همه رنگ
ما اهل دلیم
سینوهه
اخبار دنیای عشق
مرامنامه عشاق
آپدیت یوزر پسورد نود32
عمو حسن
پر شکسته
قاموس من
مبادا روی لاله پا گذاریم
*ایستگــ\ــ/ــــــ\ــــ/ــــــــاه انـــــ\ــ/ــــ\ـــ/ــــرژی*
مذهبی-سیاسی-فرهنگی
هیئت فاطمیون شهرضا
عجیب ترین آدم .....
بر و بچه های ارزشی
مقاله های تربیتی
*دیدبان رایانه ای *
هشتـــــــــ♥8♥مقدس
گمنام
خلوت دل
ایران قدیم
احساس ابری
ما آخر رفاقتیم
کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود
ستون فقرات(درد کمرو....)
معرکه همون قلقلک
سلام خوش اومدی
امروز هم گذشت
sms های جدید
ع ش ق:علاقه شدید قلبی
your memoirs
عکس میخوای کلیک کن
بدو بیا !!!!
*مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)*
کهکشان
سـدرة المنتهی
نســـــل چــــهارم
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
.*عکس*.
الکتروتکنیک
آسمان سرخ
دلنوشته های یه دختر
اخبار روز ایران وجهان
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
چیزهای جالب
جهاد ولایت
اسمس بارون
black boy
روانشناسی
افسانه ی دونگ یی
ارغوان
همه چیز از همه جا
صدای تنهایی
سه ثانیه سکوت
نه دی 88
پایوند
یه دختر تنها
دهاتی
magicschool
دکتر علی حاجی ستوده
من
مرگ عشق
قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی
رویای شبانه
fazestan
بامداد خمار
پرسپولیس
حاج آقا مسئلةٌ
I Love You
اگه سوالی در مورد پرستاری دارین بفرمایین
حمایت
دوست داشتن
کلاغ پر
نسیم
تحفه
دلم گرفته ای خدا
شاخه نبات
هر چی بخوای
دوست
ایران من
کشتی کج
شیاطین سرخ
.:: باران بی امان ::.
عشق به خدا
نور خدا
اعتراض به همه چیز
دریا فت از قرآن کریم
عشق نابودشده ی من
اس ام اس
غریب مادر
اطلاعات عمومی از همه چیز
جنــگل تاریــک
football
وبلاگ مهندسی آب
پسری ازنسل امروز
تنگ دل
پادشاه خوبان
خریدار قلب های شکسته
انرژی خورشیدی - فتوولتاییک
دلتنگی
یه عالمه حرف نگفته
حرف دل
ناگفته هایم ..........
کارافرینی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد الرضا(ع)
طلاخانم
ولو سیتی
Ribbon isfahanyروبان اصفهانی(آموزش رایگان تصویری/ هنرهای دستی)
آزادی بیان
دو رکعت عشق
سلام
جوانان بیجار
معماری
امانتدار امام
سکوت پرسروصدا