سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پیش از آن که از او بخواهند ببخشد، بزرگوارو محبوب است . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/7:: 9:48 صبح

 

احیانا اگر دوباره تشویش اذهان عمومی (بخوانید اذهان مسئولین) می کنم و اگر دوباره به مقامات دولتی توهین می شود و به تریج قبای آقایان برمی خورد قبلا پوزش می طلبم .

اما قبول بفرمائید شیر از جمله کالاهای اساسی است که حتی در پیشرفته ترین کشورهایی که اساسا چیزی به عنوان یارانه ی دولتی وجود ندارد تحت حمایت دولت قرار می گیرد تا از گسترش بیماری هایی چون پوکی استخوان که از شایع ترین بیماریها در ایران است جلوگیری شود .

اما در ایران در سالهای اخیر یارانه آن حذف شده و در بازار وحشی فعلی که قیمت ها از جمله قیمت دلار و سکه افسار پاره کرده و از دست دولت گریخته است روز به روز گرانتر می شود .

مسئولین محترم اسمش را هرچه می خواهید بگذارید تشویش یا توهین مهم نیست و به این طرف و آن طرف هایتان هم بگویید مرتب تلفن را دست بگیرند و کتبا و لفظا تهدید و ارعاب کنند  هم مهم نیست .

اما مهم این است  که آنچه می خوانید و می بینید واقعیت است .

لطفا بعد از تماشای این عکس پاسخ دهید تورم در ایران چند درصد است ؟

و در این بازار چه به روز مردم رنجدیده و بی بضاعت خواهد آمد ؟

آقای رئیس جمهور آیا هنوز هم معتقدید در ایران کسی محتاج نان شب نیست?

 

توضیح عکس :

شنبه 1 بهمن 1390 : 1050 تومان
دوشنبه 3 بهمن 1390 : 1200 تومان


 


 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/6:: 12:24 عصر


golshifteh farahani picture 1 عکس برهنگی گلشیفته فراهانی: سقوط یک ستاره بخاطر یک مشت دلار

پس از آنکه چند روز پیش فیگارو تصویری تقریباً برهنه از بالاتنه گلشیفته فراهانی بازیگر سابق سینمای ایران منتشر کرد که این بازیگر با دست هایش تنها بخشی از بدنش را پوشانده بود، جنجال فراوانی در میان هواداران این بازیگر به خصوص در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک به وجود آمد. تا آنجا که گروهی عکس برهنه این بازیگر را در صفحات خود قرار دادند و گروه دیگری از هواداران این بازیگر پس از نام بردن از وی با عناوینی چون بی حیا و …، از صفحات هوادارانش خارج شدند تا در نهایت گلشیفته فراهاتی که حرکتش حتی از سوی نزدیک ترین بستگانش نیز انکار شده بود، با توجه به حجم نقد به این رفتارش عقب نشینی کرده و تصویر نخستش از وب سایت منتشر کننده حذف شود.

در حالی که جامعه سینمایی ایران به واسطه موفقیت ارزشمند فیلم «جدایی نادر از سیمین» در رویدادهای پیاپی بین المللی علی الخصوص برد گوی طلایی بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان 2012، غرق در شادی و همچنین تلاش برای هموارتر شدن مسیر آخرین ساخته اصغر فرهادی به سمت جایزه اسکار است، گلشیفته فراهانی نقش غضنفر سینمای ایران را ایفا کرد و مسئله اصلی سینمای ایران را با حرکتی تبلیغاتی که انجامش دقیقاً پس از موفقیت اخیر سینمای ایران تعجب برانگیز و از نگاه برخی مشکوک است، به حاشیه راند.

فراهانی که گفته می شد رایزنی های صورت پذیرفته تا علی رغم بازی در فیلم اخیر مرجان ساتراپی که حاوی برخی صحنه های خلاف عرف ایرانی و اسلامی است، به ایران بازگردد و پس از یک دوره مجددا فعالیت بازیگری اش را در کشور از سر گیرد، اخیراً در گفت وگویی از بازجویی اش در ایران گفت تا نشان دهد به تلاش نزدیکانش برای بازگشتش به کشور اهمیت نمی دهد و البته پس از همه اینها به تازگی تصویری از وی منتشر شد که در آن، عکاس یک مدیوم شات از اندام برهنه اش را جای داده و در این تصویر مدیوم شات، تنها بخشی از بدنش به وسیله دست هایش پوشانده شده است.

هرچند بارقه امیدی نزد دوستداران گلشیفته مبنی بر اینکه سایت مادام فیگارو به جعل و تصویرسازی(!) از او پرداخته باشد، وجود داشت تا اصالت تصویر محل تشکیک باشد، اما عصر امروز با انتشار ویدئویی راجع به همین تصاویر که در آن گلشیفته همان یک بخش از بدنش را که در تصاویر پوشانده، عریان به نمایش می گذارد، همه امیدها پیرامون جعلی بودن این تصویر، ناامید شد و مادر و پدر این بازیگر سابق سینمای ایران که حیرت زده از انتشار این تصویر، از جعلی بودنش سخن به میان آورده بودند، سکوت اختیار کردند و این سکوت به همان میزان برای اهالی سینما تلخ بود که برای بهزاد فراهانی به عنوان یکی از پیشکسوتان خوش سابقه و اساتید باتجربه و بااخلاق تئاتر و سینمای ایران تلخ و سنگین بود.

در این میان، جنگ اصلی در شبکه های اجتماعی و به طور خاص فیس بوک به راه افتاد؛ جایی که بخش قابل توجهی از هواداران گلشیفته فراهانی که تا پیش از این به واسطه آثار ارزشمندی چون «میم مثل مادر» مورد توجهش قرار می دادند، به این حرکت اعتراض کردند و حتی برخی صفحه وی را در فیس بوک آن لایک کردند. برخی حتی این حرکت را برخلاف تاریخ ایران خواندند و به سینوهه اشاره داشتند که در آن یادآور می شد زنان ایرانی برخلاف زنان مصری لباس می پوشند و آراسته هستند و برخی دیگر نیز در اعتراض به این حرکت عنوان کرده بودند همه دنیا زن ایرانی را با این مشخصه می شناسند که تنش را به هرکسی نشان نمی دهد و این اتفاق جز بی حیایی معنایی دیگر ندارد.

عده ای این بازیگر سابق سینمای ایران را حتی فاحشه خوانده بودند که این امر به واسطه بار معنایی و شرعی با اعتراض گروهی در فیس بوک دیگر مواجه شده و حتی صفحه هایی در حمایت از وی به واسطه این اتفاق راه اندازی شد. مدافعان این حرکت که عمدتاً جماعت منورالفکر افراطی بودند، این مسئله را در چهارچوب دموکراسی و حق گلشیفته فراهانی می خواندند و او را هنجارشکنی می خواندند که پیله ها را شکافته و به پروانگی رسیده و باید راهش را ادامه داد(!) در مقابل گروه مخالف که این حرکت را ضربه به سینمای بدنه ایران و مستمسکی برای برخی اشخاص متحجر می دانستند که زنان سینما را فاحشه بخوانند، ضمن رد تعبیر آزادی برای انتشار تصاویر اروتیک، از آنهایی که از این حرکت فراهانی حمایت می کردند و می گفتند راهش را ادامه می دهیم، درخواست می کردند اگر حقیقتاً این حرکت را اخلاقی دانسته و باور دارید، پیش قدم شوید و عکس های برهنه تان را منتشر کنید!


golshifteh farahani picture 2 عکس برهنگی گلشیفته فراهانی: سقوط یک ستاره بخاطر یک مشت دلار

پاسخ برخی از این منورالفکران مدافع این حرکت که بعضا عکس پروفایلشان را تصاویر برهنه گلشیفته فراهانی قرار داده بودند، در قبال چنین پیشنهادی برای ثابت کردن اعتقادشان به چنین مسئله ای سکوت بود. جالب آنکه بسیاری از این اشخاص که انتشار این تصاویر برهنه توسط مردم و افتادن پرده و حریم جنسی را تجویز می کردند، حتی پروفایل هایشان نیز به گونه ای بسته بود که مشخصاتشان هم قابل مشاهده نبود، چه رسد به تماشای عکس های پوشیده شان و به نظر جو حمایتی از وی، عمدتاً شعاری بوده و حامیان چنین حرکتی نیز در نهادشان به غیرقابل پذیرش بودن چنین حرکاتی آن هم از سوی یک ایرانی مسلمان، آگاه بودند.

این درگیری ها به جایی رسید که برخی صفحات سینمایی، امکان اظهارنظر عمومی شان را بستند و تنها در بخش پیام امکان اظهارنظر قائل شدند که همین رویه باعث شد در برخی جدل های دو طرف موافق و مخالف چنین اتفاقی، 1500 تا بیش از 3000 کامنت رد و بدل شود و در حالی که کشور مسائل و مشکلات و دغدغه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خاص خودش را دارد، بخش قابل توجهی از زمان و انرژی گروهی از جماعت ایرانی در 24 ساعت اخیر  صرف این جدال شود که انتهایش مشخص است و تنها یک افسوس بزرگ برای هر دوستدار سینما باقی می گذارد که چرا یک بازیگر ایرانی به چنین حرکتی تن در داده است و گروهی از هوادارانش را به کل ناامید کرده که صفحه اش را پس از درج عباراتی خطاب به او ترک کنند. نکته جالب توجه این که این حرکت نه تنها مورد نکوهش جدی بسیاری از مخالفان دولت کنونی قرار گرفته، بلکه بخش زیادی از اقشار نه چندان متدین هم به صراحت با این اقدام مخالفت کرده اند.

یک واکنش جالب را هم احمد پورنجاتی، معاون سابق وزارت اطلاعات، معاون سابق سیما و رییس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس با ادبیات کوچه بازاری داشته و نوشته است: «سنگ پا در گرمابه گم می شود, بشود. جار و جنجال ندارد. یک سنگ پای دیگر! این طفلکی, محصول بازار مشترک: ستاره تراشی عوام الناس ندید بدیدما, گنده … جوجه فسقل هنرپیشه ی بی ظرفیت مملکت ما و البته فضای خفقان آور افراط کاری های القاعده ای و طالبانی متولیان .. ماست. پس: بگذار و بگذر!…» و برخی هم با اشاره به یکی دو مورد ژست سیاسی و معترض گرفتن گلشیفته فراهانی، از او انتقاد کرده و مثلا نوشته اند: «دختر جان دلت خواسته عریان بشی و تن عریانت بر روی جلد مجله باشه و برای تبلغات انگشتر فلان مارک هم پول بگیری؛ اوکی ! اما دیگه تو رو خدا منتش رو سر مردم بیچاره ایران نذار و دم از مبارزه نزن! بابا بی خیال این ژست… .»


golshifteh farahani picture 3 عکس برهنگی گلشیفته فراهانی: سقوط یک ستاره بخاطر یک مشت دلار

در عین حال ضمن اینکه ضروری است حرمت خاندان محترم فراهاتی حفظ شود و مردم و به طور خاص سینماگران و اهالی تئاتر که برخورد بیشتری با بهزاد فراهانی و دیگر اعضاء این خانواده دارند، با نیش و کنایه، زخم دل این پدر را عمیق تر نکنند و از اظهارنظرهای شتاب زده ای که باعث می شود این حرکت گلشیفته فراهانی به کل بانوان سینمای ایران تسری داده شود پرهیز شود و پذیرفت که این حرکت به هیچ عنوان جای دفاع ندارد و ربطی نیز به آزادی ندارد، چرا که در تاریخ هیچ آزادی خواهی با برهنه شدن به آزادی نرسیده و این حرکت فراهانی نیز هیچ ربطی به آزادی ندارد و چون در حریم خصوصی انجام نشده نیز نمی توان با طرح این عنوان که به «به خودش ربط دارد»، ماجرا را شخصی جلوه داد. چرا که اگر یک شخص در ملا عام برهنه ظاهر شود، نمی توان ملاءعام را حریم شخصی تلقی کرد!

اما در خصوص علت انجام این اقدام توسط گلشیفته فراهانی که گفته می شود یکی از نامزدهای جایزه سینمایی فرانسه (سزار) است، برخی معتقدند وی برای پیشی گرفتن از رقبایش دست به یک خودنمایی باب طبع فضای لاییک فرانسه زده و رنگ و بوی سیاسی نیز به آن داده تا شانس خود را در برد این جایزه افزایش دهد. اما همان گونه که ذکر شد نه گاندی، نه نهرو، نه چگوارا، نه نلسون ماندلا، نه جمیله بوپاشا و نه هیچ یک از رهبران سرشناس آزادی خواه با برهنگی یا رفتارهای اینچنینی درصدد بیان اعتراض برنیامده اند و اصلاً چنین حرکاتی هیچ ارتباطی با آزادی ندارد، مگر اینکه پای یک سزار و یک حکومت لائیک ضدایرانی چون فرانسه در میان باشد!

و واکنش آخر اینکه هرچند ویدیوی مذکور که مربوط به جشنواره سزار است و در آن ویدئو گلشیفته فراهاتی تنها بازیکری است که تا آن حد برهنه می شود(!) حذف نشده اما تصویر نخستی که در سایت مادام فیگارو منتشر شد حذف شده و علی الظاهر پس از واکنش های منفی که حتی نزدیک ترین اشخاص به این بازیگر سابق سینمای ایران داشته اند، وی در تماس با مسئولان این سایت خواستار حذف تصویرش شده است که البته این اتفاق تاثیر چندانی نخواهد داشت و تنها بیانگر عقب نشینی و پشیمانی فراهانی از این اقدام است، چرا که این اتفاق حتی انعکاس بین المللی نیز داشت و تلگراف در گزارشی به این موضوع پرداخت و حواشی سیاسی اش را پررنگ کرد.


—–


گلشیفته فراهانی حرف های پدر و مادرش را تکذیب کرد: خودم بودم!
این اقدام او که مدعی شده برای اعتراض انجام داده با واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد به گونه ای که یکی از زنان فعال ایرانی فیس بوک در صفحه خود نوشت:‌ تو داری آنجا عقده هایت را خالی می کنی و برای خودت حال می کنی و بعد بر سر ما هم منت می گذاری که داری اعتراض می کنی؟!

در حالی که بعد از انتشار تصویر برهنه ای از گلشیفته فراهانی در یک نشریه خارجی ، پدر و مادرش طی گفت و گویی با ناراحتی هر چه تمام تر، تصاویر منتشر شده منسوب به فرزند خود را رد کرده اند، گلشیفته فراهانی بی آنکه اندکی از انتشار این تصاویر خجل و ناخرسند باشد، در گفت و گو با روزنامه دیلی تلگراف، تلویحاً صحت تصاویر منتسب به خود را تایید کرد.

به گزارش انتخاب، متأسفانه در حال حاضر علاوه بر عکس برهنه وی، فیلم او نیز منتشر شده است تا جایی برای انکار این اقدام شرم آور غیراخلاقی باقی نماند.

دیلی تلگراف نوشت: پس از اینکه یک بازیگر ایرانی در مجله ی خبری فرانسوی به نشانه ی اعتراض(!)، عکسی برهنه از خود منتشر کرد، به او گفته شده است که دیگر در کشورش خوش امد گویی برای او نیست.

این اقدام او که مدعی شده برای اعتراض انجام داده با واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد به گونه ای که یکی از زنان فعال ایرانی فیس بوک در صفحه خود نوشت:‌ تو داری آنجا عقده هایت را خالی می کنی و برای خودت حال می کنی و بعد بر سر ما هم منت می گذاری که داری اعتراض می کنی؟!

عکس برهنه گلشیفته فراهانی توسط مجله مادام فیگارو منتشر شده است.

فراهانی می گوید: یکی از مسئولین وزارت ارشاد به من گفت که ایران به چنین هنرمندان و بازیگرانی نیاز ندارد. شما می توانید خدمات هنری خود را در جای دیگر ارائه بدهید.

دیلی تلگراف نوشت: چندین ساعت پس از انتشار این عکس در فیس بوک، هزاران نفر در این صفحه پیغام گذشته و او را به بی حیایی متهم کرده اند.

هم اکنون تصویر منسوب به گلشیفته فراهانی از صفحه مذکور حذف گردیده است.

پیش از این، شنیده شده بود که حواد شمقدری معاون سینمایی ارشاد در حال رایزنی برای بازگرداندن گلشیفته فراهانی به ایران است.

اقدام زننده این بازیگر ایرانی مقیم خارج از کشور، در حالی تیتر نخست رسانه های مختلف را اشغال کرده که پیش از این، جامعه سینمایی و غیرسینمایی به خاطر برنده شدن اصغر فرهادی در جشنواره معتبر گلدن گلوب، اوج شعف و شادمانی را تجربه می کرد.

منبع:www.bikala.com

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/4:: 10:40 عصر

قابل توجه خانوم های محترم

از امام باقر(ع) روایت است که زنی نزد رسول خدا آمد وعرض کرد : ای رسول خدا! حق مرد بر زن چیست؟ حضرت فرمود:((این که او را اطاعت کند و سرپیچی از اطاعت ننماید و از خانه چیزی را بی اجازه او تصدق ندهد و بی اجازه او مستحبی نگیرد و در هر حال از امر زناشویی او را ممانعت نکند و از منزل خارج نشود ، مگر به اذن و اجازه او و اگر بدون اجازه او از خانه خارج شود ، ملائکه آسمان و زمین و فرشتهغضب و رحمت تمام ، او را لعنت می کنند تا وقتی که به منزل برگردد))


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/4:: 10:16 عصر

شب از اینجا

از غفلتی مجاور آمد 

به من اشاره کرد 

-احتیاط آمیز-

به من آموخت

چگونگی عشق و دلتنگی را 

به پنجره های مهاجر باز گردانم

به من آموخت

قهوه را در فنجان بنوشم

و راه را

با لبخندی و خاطره ای بیافروزم

به من آموخت

به دلخوشی های بگریزم

وقتی که درد دوست بیدار شود

وقتی در سفر به سمت قیلوله میگذرم

و وقتی پاییز

مسافری شناور است

             در ارتفاع جنگل آتش

تا نجات یافتگان

با میوه واپسین بگذرند

میوه ((جامه دان - وطن))

این نمک را 

برای آب و منبر ها وا می گذارم

شاید اینک

تگهبانان رخصتم دهند 

           تا قدم به اندوه بگذارم

-سرودم من آمدم 

فرمانم ده به آن چه می خواهم

فرمانم ده تا آواز بخوانم

آوازی نحیف... نحیف تر از ناله

وقتی که شب، بلوط می شود

و میان زندان و... زندانی می بالد

فرمانم بده

تا آواز بخوانم

برای ایستادن در جنگل عرب

تا از نعمت نخستین حروف خواری 

               برخوردار شوند

خواری گدایی نان،

              گدایی آب

اینک من می گریم و آواز نمی خوانم

ای سرورم ، اندوه!

از زخم به سمت وطن میگذرم.

 

پوزشنامه ام 

برای وطنی ست

که به مرخصی کوتاه مدت رفته است

برای وطنی که هر شب 

تا بال زدن های بامدادان

و تا بر آمدن آفتاب و تا خستگی روز

               می کوچد

پوزشنامه ام

برای وطنی ست 

که در تبعید و در شهر 

شب زنده دار است

برای وطنی که هویت است 

و خرمنگاه است

و گنجشکان به بازار روزش رزوی می آورند

وطنی که برای جشن درو

                روستایی کوچک است

و با ترانه هایش

              خصومت را می زداید

              و خونبهایش

گریز از دست صیاد و تفنگ است...

شعر از: فواز  عید


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط KEBRIYA در 90/11/4:: 7:52 عصر

ببین ازار و اذیت زن ها چقدر وحشتناک ودردنکه که امام باقر(ع) مفرمایند:(( هر که ازار و اذیت زنان را تحمل کند وبردباری نماید، خداوند او را از آتش جهنم آزاد کند ، بهشت را بر او واجب گرداند د، در نامه اعمال او دویست هزار نیکی بنویسد ، دویست هزار زشتی از آن محو کند، مقام او را دویست درجه بلند نماید وبه شماره ی مو های بدنش ، عبادت یک سال برای او نویسد)).

من که تا حالا قسمتم نشده از این عذاب ها بکشم و لی برای انهایی که در حال تحمل این عذاب عظیم هستند آرزوی صبر دارم


کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4   5      >
درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
√❤کلبه عاشــــــــقان❤√
انتظار
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
پایگاه تحلیلی( فصل انتظار)
پرورش دینی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
PARSTIN ... MUSIC
اشعار و گفتار
موعود هادی
جاده های مه آلود
جوان ایرانی
قیدار شهر جد پیامبراسلام
پنجره ای رو به خاموشی
سکوت خیس
عصر پادشاهان
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Iranian Universities

لنگه کفش
وبلاگ شخصی مهندس محی الدین اله دادی
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
سیب خیال
►▌ استان قدس ▌ ◄
همه چیز آماده دانلود
****شهرستان بجنورد****
آرشیوی متنوع از مسائل روزمره
@@@نصرت@@@
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
معیار عدل
دیوانه
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
بوی سیب
@@@این نیزبگذرد@@@
یـــه گــــــرگـــــِ بــــــارون دیـــــــــــده
ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ
آزاد
سالار
مطالب جالب
ستاره سهیل
بازگشت نیما
دلداده
من.تو.خدا
شبستان
دل شکسته
برادران شهید هاشمی
شهیدشاعری
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
تنها هنر
گروه گرافیکی الهگان
صدای سکوت
جزتو
بانوی اسمانی
زشت است بی تو زندگی زیبای عالم
مهاجر

یه دختره تنها
♥*یهــــــــــ دنیـــــا دلـــــمــ گرفـــتـهـ*♥
مهاجر
مردود
شاره کم سنه
شاه تور
هر چی تو فکرته
به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ
اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مانه وسملقان
نرگس سبز
راه کمال
مائــده الهی
نوری چایی_بیجار
سایه های خیال
شاهکار
مهربانی
اصولی رایانه
کـهـکـشـــــان
همسایه خورشید
عرفان وادب
ایرانیان ایرانی
ررررررررررپ فاررررررررررسی
آتش دل
صبح انقلاب
رفیق بازی
★ستاره ی سرخ★
 از همه جا از همه رنگ
ما اهل دلیم
سینوهه
اخبار دنیای عشق
مرامنامه عشاق
آپدیت یوزر پسورد نود32
عمو حسن
پر شکسته
قاموس من
مبادا روی لاله پا گذاریم
*ایستگــ\ــ/ــــــ\ــــ/ــــــــاه انـــــ\ــ/ــــ\ـــ/ــــرژی*
مذهبی-سیاسی-فرهنگی
هیئت فاطمیون شهرضا
عجیب ترین آدم .....
بر و بچه های ارزشی
مقاله های تربیتی
*دیدبان رایانه ای *
هشتـــــــــ♥8♥مقدس
گمنام
خلوت دل
ایران قدیم
احساس ابری
ما آخر رفاقتیم
کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود
ستون فقرات(درد کمرو....)
معرکه همون قلقلک
سلام خوش اومدی
امروز هم گذشت
sms های جدید
ع ش ق:علاقه شدید قلبی
your memoirs
عکس میخوای کلیک کن
بدو بیا !!!!
*مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)*
کهکشان
سـدرة المنتهی
نســـــل چــــهارم
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
.*عکس*.
الکتروتکنیک
آسمان سرخ
دلنوشته های یه دختر
اخبار روز ایران وجهان
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
چیزهای جالب
جهاد ولایت
اسمس بارون
black boy
روانشناسی
افسانه ی دونگ یی
ارغوان
همه چیز از همه جا
صدای تنهایی
سه ثانیه سکوت
نه دی 88
پایوند
یه دختر تنها
دهاتی
magicschool
دکتر علی حاجی ستوده
من
مرگ عشق
قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی
رویای شبانه
fazestan
بامداد خمار
پرسپولیس
حاج آقا مسئلةٌ
I Love You
اگه سوالی در مورد پرستاری دارین بفرمایین
حمایت
دوست داشتن
کلاغ پر
نسیم
تحفه
دلم گرفته ای خدا
شاخه نبات
هر چی بخوای
دوست
ایران من
کشتی کج
شیاطین سرخ
.:: باران بی امان ::.
عشق به خدا
نور خدا
اعتراض به همه چیز
دریا فت از قرآن کریم
عشق نابودشده ی من
اس ام اس
غریب مادر
اطلاعات عمومی از همه چیز
جنــگل تاریــک
football
وبلاگ مهندسی آب
پسری ازنسل امروز
تنگ دل
پادشاه خوبان
خریدار قلب های شکسته
انرژی خورشیدی - فتوولتاییک
دلتنگی
یه عالمه حرف نگفته
حرف دل
ناگفته هایم ..........
کارافرینی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد الرضا(ع)
طلاخانم
ولو سیتی
Ribbon isfahanyروبان اصفهانی(آموزش رایگان تصویری/ هنرهای دستی)
آزادی بیان
دو رکعت عشق
سلام
جوانان بیجار
معماری
امانتدار امام
سکوت پرسروصدا